ScarForum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Eerste kennismaking MFS

+3
Da Shredder
NikTh
richard
7 posters

Go down

Eerste kennismaking MFS Empty Eerste kennismaking MFS

Post  richard Sat Jun 19, 2010 6:03 pm

Gisteravond voor het eerst MFS gehoord als support act voor Kiss. I was STUNNED!!!!
Geweldig! Direct de EP van iTunes gehaald vandaag. Breng maar zo snel mogelijk meer materiaal uit wat mij betreft.
Eerste kennismaking MFS 512 Eerste kennismaking MFS 670 Eerste kennismaking MFS Cool4

richard

Posts : 2
Join date : 2010-06-19

Back to top Go down

Eerste kennismaking MFS Empty Re: Eerste kennismaking MFS

Post  NikTh Thu Jul 15, 2010 10:19 pm

Eerste kennismaking was toen ze nog onder een andere naam bezig waren. Erg vet om te zien hoe het nu allemaal tot "fruition" aan het komen is!
NikTh
NikTh

Posts : 1
Join date : 2010-07-15

Back to top Go down

Eerste kennismaking MFS Empty KISS

Post  Da Shredder Fri Aug 13, 2010 8:48 am

richard wrote:Gisteravond voor het eerst MFS gehoord als support act voor Kiss. I was STUNNED!!!!
Geweldig! Direct de EP van iTunes gehaald vandaag. Breng maar zo snel mogelijk meer materiaal uit wat mij betreft.
Eerste kennismaking MFS 512 Eerste kennismaking MFS 670 Eerste kennismaking MFS Cool4

Ook ik had mijn eerste kennismaking met MFS bij KISS. Heerlijke muziek! Heb ze helaas op de Zwarte Cross moeten missen aangezien het broertje van mijn vriendin na Normaal naar de cross wilde kijken. En de ouders van mijn vriendin kwamen met de single "Waste" aanzetten. Die werden daar schijnbaar uitgedeeld! Ik zag ze wel op de grond liggen, maar dacht dat het gewoon 1 of andere stunt was. Bleken dus die singels te zijn! DOODZONDE!!! En nu heb ik sinds gisteren de cd in huis. HEERLIJK!!! Ik wil ze wel vaken zien...

Da Shredder

Posts : 4
Join date : 2010-08-13

Back to top Go down

Eerste kennismaking MFS Empty Re: Eerste kennismaking MFS

Post  Irmsel Fri Sep 10, 2010 2:46 am

I learned to know about MFS in magazines, read a number of (very) positive reviews on the debut album. Bought it without listening (I sometimes like taking risks like that...) and was instantly convinced: the reviews were right this time. Can't wait to see them live! This might be the cure I need to overcome my Rammstein addiction (R+ will not play in Europe in the next year or so Sad ), I'm only curious if this treatment proves to be a start of a new addiction. I wouldn't mind Wink

Irmsel

Posts : 3
Join date : 2010-09-10

Back to top Go down

Eerste kennismaking MFS Empty Re: Eerste kennismaking MFS

Post  Cindy88 Mon Sep 20, 2010 3:01 pm

Ik heb ze gisteren gezien op Breda Barst en heb meteen 't album gekocht, super! Very Happy
Cindy88
Cindy88

Posts : 1
Join date : 2010-09-20
Age : 35
Location : Breda, Nederland

http://www.cindydevries.com

Back to top Go down

Eerste kennismaking MFS Empty Re: Eerste kennismaking MFS

Post  DarkAngel Tue Nov 09, 2010 9:45 pm

Ik zag ze voor het eerst in het voorprogramma van We Are The Fallen in juni in de Melkweg...

Ik was ernstig onder de indruk...!

Album gedownload via iTunes zodra het beschikbaar was en ze op Lowlands weer gezien in een veel te lege India... Weer erg naar m'n zin gehad...

DarkAngel
DarkAngel

Posts : 11
Join date : 2010-10-18
Age : 41
Location : Almere

http://twitter.com/jufdarkangel

Back to top Go down

Eerste kennismaking MFS Empty Re: Eerste kennismaking MFS

Post  Blackbird Sun Jan 23, 2011 11:45 pm

Zag ze in oktober voort eerst als voorprogramma van Alter Bridge in Antwerpen. Was meteen onder de indruk, heb diezelfde week het nieuwe album gehaald, en luister deze vrij vaak Smile begin een grote fan te worden denk ik.. en dat van een band zo dichtbij..

Blackbird

Posts : 2
Join date : 2011-01-23

Back to top Go down

Eerste kennismaking MFS Empty Re: Eerste kennismaking MFS

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum